julljenn

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia och Jennifer - 29 februari 2012 20:06

Hej! Idag har jag haft teori, gjort en ny blogg som ni kan hitta här http://byjuliat.blogg.se/ Men kommer såklart fortsätta blogga här. Men vet inte vem Jennifer red för földe inte med henne till stallet. Men bloggar väll mera imorgon.


Hejdå! :D

:)

Av Julia och Jennifer - 28 februari 2012 19:45

Hej! Såg att Jennifer hade bloggat. Men åkte skidor. Åkte 3 km. Men imorgon är det onsdag, tror att vi har teori. Men ska till stallet med Jennifer när hon rider. Men har inte så mycket mer att säga bloggar mer imorgon vet inte om jag hinner efter skolan mer iaf efter min ridning.


Hejdå!  

Av Julia och Jennifer - 28 februari 2012 19:33

Hejsan det är Jennifer.När jag kom hem från skolan så var jag på datorn.Sen gjorde jag matte  läxor trågigt för jag HATAR matte.Sen var jag men min kusin Karolin.Näe hon åkte hen så BLOGGADE jag. Hej då vi ses i gen!                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Av Julia och Jennifer - 28 februari 2012 15:01

Dag 4: Min högsta dröm just nu! Ja det är väl att jag blir riktigt bra i en sport så att jag blir känd, eller att jag vinner 1 miljon eller mer    Men det var väl typ allt bloggar mer ikväll.

Av Julia och Jennifer - 28 februari 2012 14:57

Hej! Har inte så mycket att säga men har varit i skolan, fikade efter skolan. Och gick på datorn, orkade inte blogga då! Glömde att säga igår att det är längdskid KM! Och jag ska vara med, ska åka också skidor idag. Men snart bloggar jag ju igen..


Hejdå!

Av Julia och Jennifer - 27 februari 2012 21:02

Hej! Kollade precis nys några bloggar och har ju också kollat nys familjen annorlunda. Men ju-jutsu gick väll bra, durhade efter det, och spelade the sims 3! Hoppas Jennifer bloggar, men men, ska snart gå och äta något sen blir det att göra nått. Men bloggar mer imorgon  



Hejdå!<3

Av Julia och Jennifer - 27 februari 2012 15:45

Dag 3: 3 bilder på Smugglan. Jo jag har fotat 2 själv och en är från Kiruna ridklubb.  Dom kommer HÄR:


 


En bild jag fotat själv på Smugglan  



  Och här är en till. Den är lite fel väg, men det går väll bra? Har fotat den också själv.<33


  Och här är en bild tagen från Kirunaridklubb :)



Hejdå bloggar mer ikväll. Efter eller före familjen annorlunda.<33

Av Julia och Jennifer - 27 februari 2012 15:40

Dag 2: 2 Bra bloggar.  


Jo det är faktiskt 2 jag läser varje dag,såklart läser jag ju flera varje dag men dom här 2 bloggarna gillar jag verkligen och det är:


1. En bra blogg ni kan hitta här http://nellieberntsson.se/


2. Andra bloggen hittar ni här http://hopphastarnaa.blogg.se/



Det är dom 2 bloggarna jag gillar mest  


Hejdå!


// Julia

Presentation

Vi heter Julia och Jennifer. Våra intrssen är ju-jutsu och ridning.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards